- Hozzászólások: 264
- Köszönetek: 0
Főoldal - Banner
tropus_diszallat.jpg
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Bellcanto wrote: Azt viszont továbbra sem értem, hogy egy áramszünet esetén miért is tudná leszívni az akit????? Találkozott már valaki ilyesmivel????Nem
Nálam pl. mindig is az aki alatt voltak az ilyen légpumpák...
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
boldi wrote: A szakirodalmat áttanulmányozva a következokre jutottam:
1. Vannak halk és még halkabb pumpák. Gyakorlatilag összehasonlítást nem találtam, de a RENA elég jól jön ki általában, az Elite-ekre sem volt panasz. Vegyél halkatEz nagy poéna gyakorlat inkább azt mutatja, hogy van hangos és brutál hangos - na és persze tényleg van néhány halk fajta is. De azért ha csak találomra vesz az ember, pláne ha olcsóbb fajtából, akkor könynen traktormotort kap.
Én sürgosen vettem annakidején egy légpumpát (egy resun-t), ez tényleg traktor. Ezen halkítani úgy lehet, ha kihúzom a dugót a konnektorból.
Hogy mekkora teljesítményut éri meg venni az több dologtól is függhet. Ha állítható a teljesítmény (pl a a mostani sera légpumpám), akkor ott jól jöhet az, hogy nagyobb teljesítményu, mint amire szükségem lenne, így ugyanis alapjáraton vagy majdnem alapjáraton tudom járatni, ahol halk, míg ha kihasználnám a teljes potenciálját, akkor már elég zajos.
Azt viszont továbbra sem értem, hogy egy áramszünet esetén miért is tudná leszívni az akit????? Találkozott már valaki ilyesmivel???? A közlekedoedény tulajdonság ugyanis NEM elég magyarázat erre. Ahhoz ugyanis az is szükségeletetik, hogy a csöben CSAK víz legyen - legalábbis az "átemelo2 részen. Hiszen pont az az egyik probléma a vízátemelokkel, hogy levegot kapva már nem funkcionál tovább közlekedoedényként, így nem viszi ki a vizet a külso szurobe. Ráadásul ha ez igaz az aki alatt levo légpumpákra, akkor igaz az aki vízszintjénél lentebb fekvo légpumpákra is, hiszen ott már a hidrosztatikai nyomás az akiból ki folyatja a vizet. a dolog problémája tehát az, hogyan kerül a víz a légpumpa csövébe? Ha leállítom a légpumpát, akkor a csoben levó víz tényleg emelkedik, hiszen már nincs az a légnyomás, ami a levegot lenyomná a porlasztokoig, de ettol még nem megy a csoben az aki vízszintje föléa víz - maximum egy nagyon kicsit, ami a nedvesíto folyadék tulajdonsága miatt történik. Ez azonban egy légcso méreténél 1-2 mm maximum.
boldi, nem akartam kötözködni, pláne, hogy nagyon jó lösszeszedted a dolgokat, de szerintem ez a vízkifolyásos dolog nem mükszik.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
Oldalainkat 547 vendég és 0 tag böngészi
Információk:
2015. www.akvarista.hu Minden jog fenntartva.